PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

IMM: Najbardziej intensywny okres reklamowy w Biedronce przypadł na II połowę 2014 roku

www.portalspozywczy.pl 4 sierpnia 2015 14:09

Wydatki reklamowe sieci Biedronka w pierwszej połowie 2015 r. wyniosły 85,68 mln zł, a więc minimalnie mniej, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (86,45 mln zł). Świadczy to o tym, że sieć najbardziej intensywny okres reklamowy ma już za sobą. Przypadł on na drugą połowę 2014 r., kiedy wydatki Biedronki na reklamę wzrosły o blisko 60 proc. w porównaniu z takim samym okresem roku wcześniejszego, osiągając poziom 116,4 mln zł - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

REKLAMA

Łatwo zauważyć, że najwyższe wydatki na reklamę zbiegły się w czasie z implementacją nowej strategii asortymentowej przez Biedronkę. Na jesieni 2014 r. dyskontowa sieć mocno poszerzyła swoje portfolio o produkty brandowe i wyroby premium, aby odwrócić spadki sprzedaży LfL (co udało się osiągnąć). Rozbudowano m.in. kategorie dań gotowych, przetworów mięsnych, w tym wędlin pakowanych, przetworów mleczarskich, słodyczy, a także kosmetyków i produktów higienicznych. Informację o poszerzeniu asortymentu i nowych promocjach należało skutecznie zakomunikować klientom Biedronki - stałym i potencjalnym - w związku z czym wydatki na reklamę znacznie wzrosły.

 

Więcej na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA