IMS będzie zarządzał nośnikami reklamowymi w CH Posnania

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2016 14:58

W poznańskiej Galerii Posnania zostały oddane do użytku systemy Digital Signage. Nośniki mają umożliwić wszechstronną komunikację z klientami obiektu. Firma IMS będzie odpowiedzialna za zarządzanie nośnikami oraz sprzedaż powierzchni reklamowych.

W Posnanii zostały zamontowane ściany interaktywne, emitujące aplikacje kinectowe. Siedem ekranów tego typu zostało umieszczonych przy wejściach do galerii. Ponadto Posnania została wyposażona w ekrany LED-owe. W atrium zainstalowano ekran transparentny w kształcie elipsy. Z kolei w innej części galerii umieszczono dwa ekrany LED: horyzontalny ekran LED o szerokości 48m oraz drugi pionowy dwustronny o wysokości 9m. Oba ekrany emitują zsynchronizowane ze sobą treści w postaci filmów wideo – również w technologii 3D – oraz aplikacji interaktywnych. Dodatkowo monitory zostały zainstalowane w ciągach komunikacyjnych oraz strefach gastronomicznych.
Są w nie wbudowane porty ładujące telefony komórkowe, routery Wi-Fi i aplikacje łączące się z portalami społecznościami.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8031

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane