IMS chce mocniej związać ze sobą kluczowych pracowników

Autor: pr, dlahandlu.pl 15 marca 2016 09:08

Spółka IMS S.A. chce związać ze sobą mocniej kluczowych pracowników i zaprosić ich do zakupu swoich akcji. Zaproszenie będzie dotyczyć 2 mln akcji, które spółka skupiła w ramach buy-backu. Akcje nabyte przez pracowników będą objęte dwuletnim zakazem sprzedaży (lock-up), obłożonym wysoką karą umowną w przypadku jego złamania.

- Kreatywni i doświadczeni pracownicy to jeden z największych atutów IMS. Chcemy żeby poczuli się jeszcze bardziej związani ze spółką i mieli możliwość odczuć jej sukcesy w przyszłości. Wierzymy, że to korzystnie przełoży się na ich motywację, a zatem i wyniki spółki. To będzie jednorazowa oferta, której nie będziemy powtarzać w przyszłości – powiedział prezes Michał Kornacki.
IMS S.A. posiada obecnie 2 952 284 akcji własnych. Zgodnie z propozycją zarządu, która musi jeszcze zostać zaakceptowana przez radę nadzorczą, 2 000 000 z nich zostanie zaoferowane pracownikom, w cenie 1,62 zł za sztukę. Cena ta została obliczona w oparciu o średni kurs zamknięcia ważony wolumenem z 60 sesji giełdowych z okresu 1 grudnia 2015 – 29 lutego 2016 (tj. z okresu trzech pełnych miesięcy kalendarzowych poprzedzających miesiąc podjęcia uchwały Zarządu). Cenę zmodyfikowano o 20-proc. dyskonto. Pracownicy będą mogli kupować akcje od 23 maja do 25 lipca 2016 roku.

Jeśli pracownicy obejmą wszystkie akcje objęte propozycją zakupu, to spółka pozyska 3,24 mln zł brutto.
Dywidenda z zysku za 2012 r. wyniosła 2 grosze na akcję, za 2013 r. – 4 grosze, a za 2014 r. – 8 groszy na akcję. Spółka przeznaczyła w tych latach dla akcjonariuszy odpowiednio: 662 tys. zł, 1,327 mln zł i 2,664 mln zł.
W I-IV kwartale 2015 r. Grupa IMS zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów o 13,5% do 42,00 mln zł. Zysk netto wyniósł 6,85 mln zł, co oznacza wzrost o blisko jedną czwartą w stosunku do poprzedniego roku.

IMS – działa od 15 lat na rynku marketingu sensorycznego oraz mediów in-store. IMS świadczy usługi z zakresu audiomarketingu, aromamarketingu, Digital Signage oraz reklamy in-store, opierając swoją działalność na czterech systematycznie rozwijanych kompetencjach w ramach Grupy Kapitałowej IMS: IMS media, IMS sensory, IMS r&d oraz IMS events.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane