IMS dostarczy muzykę do sieci salonów Polkomtel

Autor: dlahandlu.pl 13 stycznia 2012 10:01

Internet Media Services S.A. (IMS) rozpoczął współpracę z Polkomtel S.A., operatorem sieci komórkowej Plus.

Internet Media Services S.A. (IMS) przygotował dla sieci salonów firmowych Polkomtel S.A.  wyselekcjonowaną bazę utworów muzycznych. Obecnie Grupa IMS obsługuje ponad 87 proc. galerii handlowych. Wśród partnerów handlowych Grupy znajdują się takie firmy jak: Tesco, Makro Cash&Carry, Real, Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Intersport, Polomarket, Billa, Carrefour, Selgros, Pizza Hut, NG2 (CCC), Super-Pharm.

Zarząd IMS S.A. szacuje, iż zysk EBITDA wyniesie w roku 2011 ponad 5 mln PLN, co stanowi aż 150 proc. wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży szacowane są natomiast na poziomie 25,2 mln PLN, co stanowi wzrost o 21 proc. w stosunku do roku 2010.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane