IMS i Polomarket kontynuują współpracę w zakresie audiomarketingu

Autor: www.dlahandlu.pl 17 kwietnia 2012 10:00

Spółka Internet Media Services SA, specjalizująca się w zakresie nowych mediów w miejscu sprzedaży, popisała nową umowę na świadczenie usług audiomarketingu z siecią Polomarket, liczącą obecnie już 351 sklepów, umiejscowionych zarówno w małych, jak i większych miastach na terenie całej Polski.

IMS współpracuje z Polomarketem już od 5 lat. Nowy kontrakt zakłada kontynuację współpracy z IMS na okres 3 lat. Przedmiotem umowy jest program muzyczno-reklamowy, bazujący na utworach muzycznych przygotowanych iprzez specjalistów z działu muzycznego spółki IMS.

Polomarket to polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Po pierwszych czterech miesiącach 2011 przychody sieci wzrosły o 12,56 proc.w stosunku do roku ubiegłego osiągając poziom 1 mld złotych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3265

GORĄCE OFERTY

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane