IMS sprzedał o 121 proc. więcej usług z zakresu aromamarketingu

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2012 09:47

- Właściciele powierzchni handlowych dostrzegają zalety nowoczesnych form marketingu. Wykorzystanie bodźców sensorycznych w istotny sposób wpływa na komfort klientów podczas zakupów, co przekłada się na wzrost sprzedaży usług IMS jak i sprzedaży produktów oferowanych przez naszych abonentów - mówi Michał Kornacki, prezes zarządu IMS S.A.

Internet Media Services S.A. odnotowała rekordową w historii spółki wartość EBITDA na poziomie 6,2 mln PLN. EBITDA rok do roku zwiększyła się aż o 5,5 mln PLN, co stanowi wzrost o 768 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2010 roku.

W segmencie sprzedaży usług abonamentowych audio i video nastąpił wzrost o 23 proc., a w segmencie sprzedaży aromamarketingu o 121 proc.

Narastająco zysk ze sprzedaży Grupy IMS wyniósł około 2,9 mln PLN i był wyższy o około 3 338 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2010 roku.  - Od 2010 roku prowadzimy intensywny program inwestycyjny, związany głównie z videomarketingiem. Z naszą usługą video wchodzimy do coraz większej liczby galerii- mówi Michał Kornacki, Prezes IMS S.A.


Głównym czynnikiem przyczyniającym się do zwiększenia przychodów Grupy IMS jest wzrost liczby obsługiwanych klientów. Działania Grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu, videomarketingu i aromamarketingu.


Grupa obsługuje prawie 5 100 punktów handlowych, w tym większość istniejących w Polsce galerii handlowych i sieci sprzedaży wielko-powierzchniowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane