REKLAMA
REKLAMA

In Store bada efektywność nośników reklanowych w marketach

Autor: pr 12 czerwca 2012 15:13

In Store Media Polska, należąca do In-Store Media Group, zarządza reklamą w 190 punktach sprzedaży (150 hipermarketów i 40 supermarketów) w sieciach Carrefour i Tesco, docierając codziennie do ponad 1.5 milionów konsumentów. Firma pomaga reklamodawcom osiągnąć cele prowadzonych przez nich kampanii. Na dowód skuteczności stosowanych rozwiązań, firma Nielsen na zlecenie In Store Media Polska przeprowadziła badanie oparte na 600 wywiadach w głównych hipermarketach w Warszawie i Krakowie, dotyczące 4 nośników reklamowych.

REKLAMA

Badanie dotyczyło nastepujących nośników reklamowych:

- Door Media: branding drzwi wejściowych do hipermarketów;
- Hall Media: reklama na bramkach kasowych wzdłuż drogi prowadzącej do hali sprzedaży;
- Alarm Media: reklama na bramkach wejściowych do hali sprzedaży;
- Cart Media: reklama na wózkach zakupowych.

 

 


Wszystkie badane wskaźniki zanotowały bardzo pozytywne wzrosty, m.in.:
- + 99% świadomości marki (Top of Mind)
- + 43% intencji zakupowej
- + 19% wielkości sprzedaży

In-Store Media Group specjalizuje się w zarządzaniu reklamą w punktach sprzedaży, jest obecna w 6 krajach (Hiszpania, Portugalia, Meksyk, Argentyna, Chile i Polska) i od 12 lat przeprowadza badania efektywności swoich kampanii m.in. z TNS Global, Research International, IRI, Nielsen i IPSOS.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA