In Store bada efektywność nośników reklanowych w marketach

Autor: pr 12 czerwca 2012 15:13

In Store Media Polska, należąca do In-Store Media Group, zarządza reklamą w 190 punktach sprzedaży (150 hipermarketów i 40 supermarketów) w sieciach Carrefour i Tesco, docierając codziennie do ponad 1.5 milionów konsumentów. Firma pomaga reklamodawcom osiągnąć cele prowadzonych przez nich kampanii. Na dowód skuteczności stosowanych rozwiązań, firma Nielsen na zlecenie In Store Media Polska przeprowadziła badanie oparte na 600 wywiadach w głównych hipermarketach w Warszawie i Krakowie, dotyczące 4 nośników reklamowych.

Badanie dotyczyło nastepujących nośników reklamowych:

- Door Media: branding drzwi wejściowych do hipermarketów;
- Hall Media: reklama na bramkach kasowych wzdłuż drogi prowadzącej do hali sprzedaży;
- Alarm Media: reklama na bramkach wejściowych do hali sprzedaży;
- Cart Media: reklama na wózkach zakupowych.

 

 


Wszystkie badane wskaźniki zanotowały bardzo pozytywne wzrosty, m.in.:
- + 99% świadomości marki (Top of Mind)
- + 43% intencji zakupowej
- + 19% wielkości sprzedaży

In-Store Media Group specjalizuje się w zarządzaniu reklamą w punktach sprzedaży, jest obecna w 6 krajach (Hiszpania, Portugalia, Meksyk, Argentyna, Chile i Polska) i od 12 lat przeprowadza badania efektywności swoich kampanii m.in. z TNS Global, Research International, IRI, Nielsen i IPSOS.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane