In Store chce rozpocząć współpracę z kolejnymi sieciami handlowymi

Autor: www.dlahandlu.pl 14 marca 2012 13:16

In Store Media Group, firma specjalizująca się w zarządzaniu reklamą w punktach sprzedaży, planuje przyspieszenie rozwoju. - W tym roku planujemy podwojenie przychodów, a ponadto aktywnie pracujemy nad wdrożeniem nowych produktów oraz rozwinięciem współpracy o inne sieci handlowe - powiedział dyrektor zarządzający In Store Media Polska, Tomasz Małecki.

Firma obsługuje na wyłączność sieć Carrefour (85 hipermarketów i 40 supermarketów) oraz, bez wyłączności, sieć Tesco (64 hipermarketów). W sumie In Store Media oferuje 6 różnych nośników reklamowych w 189 sklepach.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane