In-Store Media będzie zarządzać reklamami w 200 sklepach Carrefour

Autor: Marketing przy Kawie 19 kwietnia 2011 21:41

Firma In-Store Media, specjalizująca się w zarządzaniu przestrzenią reklamową w punktach sprzedaży, otworzyła oddział w Polsce. Wejście na rynek polski jest związane z podpisaniem z siecią Carrefour umowy o zarządzanie przestrzenią reklamową w ponad dwustu punktach sprzedaży - informuje Marketing Przy Kawie.


Od stycznia br. In-Store Media Polska umożliwia reklamodawcom i domom mediowym lepsze dotarcie do klientów w sieciach handlowych. Jej oferta zawiera nośniki reklamowe eksponowane przed wejściem do hali sprzedaży (reklama na drzwiach wejściowych i bramkach alarmowych), w samej hali (reklama na wózkach) oraz w strefie półek (naklejki podłogowe, ekspozycja w ramkach). Celem firmy jest dalsze poszerzenie oferty nośników reklamowych w ramach sieci Carrefour oraz zawarcie umów z innymi sieciami handlowymi.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane