Indykpol dociera z reklamą między sklepowe półki

Autor: media2.pl 8 lutego 2011 10:30

Indykpol dociera z reklamą między sklepowe półki

Indykpol, producent mięsa i przetworów z indyka, prowadzi kampanię reklamową na mobilnej liście zakupów.

Właścicielem systemu list zakupów dostępnych na wszystkie popularne telefony komórkowe jest firma Listonic. Produkty na liście zakupów automatycznie się segregują (mleko lubi się z serem, a jabłko z bananami). Stworzoną listę zakupów widzimy w telefonie komórkowym po zainstalowaniu darmowej aplikacji.

Najważniejszą zaletą reklamy w Listonic jest moment, w którym osoby widzą reklamę w swoim telefonie. Jest to ostatnia chwila przed sięgnięciem po produkt, gdy zapada decyzja, której marce zaufa konsument.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane