REKLAMA
REKLAMA

ING stworzył platformę handlowo-aukcyjną dla firm

Autor: www.dlahandlu.pl 16 października 2013 12:15

ING Bank Śląski zainwestował w narzędzie do zarządzania procesem zakupowym i sprzedażowym dla firm. Z nowej platformy Aleo mogą korzystać firmy reprezentujące różne branże takie jak: usługi, produkcja, handel. Prace nad projektem trwały dwa lata. Bank nie zdradza kwoty inwestycji.

REKLAMA

- Nowoczesne i innowacyjne rozwiązania to fundament naszego banku. Staramy się "szerzej" spoglądać na naszych klientów i ich potrzeby. Tym razem przyjrzeliśmy się potrzebom klientów korporacyjnych. Na początku roku zaproponowaliśmy im usługi księgowe. Teraz idziemy dalej i oferujemy  platformę zakupową Aleo. Ma ona m.in. za zadanie stworzenie społeczności firm - powiedziała Małgorzata Kołakowska, prezes ING Banku Śląskiego.

- Aleo stanowi połączenie e-commerce, narzędzi wspierających procesy zakupowe i biznesowej platformy społecznościowej. Dla nas to przestrzeń do nawiązania nowych relacji z klientami i możliwość sprzedaży usług finansowych wspierających transakcje zawierane na platformie dla firm - dodaje Michał Bolesławski, wiceprezes ING Banku Śląskiego.

Jego zdaniem obecnie internet pełni dla przedsiębiorców nie tylko rolę narzędzia komunikacji z klientami - jest również platformą wymiany między firmami, miejscem poszukiwania nowych kontaktów i rynków zbytu. Rośnie również grupa firm, które dostrzegają korzyści płynące z  realizacji procesów zakupowych oraz sprzedaży w segmencie B2B przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi opartych o technologie internetowe. 

Aleo to platforma skierowana głównie do pracowników odpowiedzialnych za wszelkiego rodzaju zakupy produktów i usług, od prostych zamówień na materiały codziennego użytku, po zaopatrzenie produkcji i zakupy inwestycyjne, jak również dla handlowców oferujących gotowe produkty oraz startujących w przetargach.

Narzędzie umożliwia m.in. prowadzenie elektronicznych postępowań zakupowych, negocjacje cen poprzez organizowanie aukcji zakupowych i sprzedażowych; tworzenie profilu firmy i promowania jej w internecie; prezentacje katalogu swoich produktów i usług; utworzenie własnego sklepu oraz potwierdzenie własnej wiarygodności poprzez system ocen aktywności, referencji i ratingu finansowego wyznaczonego przez ING.

Korzystanie z platformy Aleo jest darmowe. Po wejściu na platformę wypełnia się krótki formularz rejestracyjny dla swojej firmy. Następnie wysyła się przelew o wartości 1 zł z konta firmy, w celu weryfikacji czy użytkownik rejestrujący daną organizację rzeczywiście jest z nią związany. Klienci ING są zwolnieni z tego obowiązku oraz dodatkowo mają możliwość logowania się do Aleo za pośrednictwem systemu ING BusinessONLine.

Aktualnie w platformie zarejestrowanych jest ok. 1000 firm. 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA