Initiative będzie nadal obsługiwać sieć sklepów Tesco

Autor: wirtualnemedia.pl 19 stycznia 2016 09:52

Dom mediowy Initiative będzie nadal obsługiwać sieć sklepów Tesco w zakresie planowania i zakupu mediów - informują wirtualnemedia.pl.

Wygrana Initiative to efekt regionalnego przetargu Tesco obejmującego rynki CEE (Europy Wschodniej i Centralnej). Oprócz zwycięskiej agencji uczestniczyły w nim również domy mediowe Mindshare i Starcom Mediavest Group.

W Polsce Tesco należy do grona sieci handlowych z największymi wydatkami reklamowymi. W okresie od stycznia do listopada ub.r. firma zainwestowała w mediach tradycyjnych 144,2 mln zł.

Więcej na Wirtualnemedia.pl


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane