Inka prowadzi kampanię wizerunkową w sieci

Autor: Media&Marketing 24 listopada 2010 11:42

Inka prowadzi kampanię wizerunkową w sieci

Osią kampanii "Chwiliżanki" jest strona www.chwilizanki.pl.

Chwiliżanki to albumy ze wspomnieniami tworzone przez konkursowiczów, którzy co tydzień mają szansę na nagrody. Poza konkursem trwa także kampania odsłonowa oraz działania w serwisach społecznościowych.

Inka to znana już od 40 lat kawa zbożowa. Jest popularną alternatywą dla zwykłej kawy, wyróżnia ją m.in. brak kofeiny i niskokaloryczność. To także wysoko rozpoznawalna polska marka, która jednak do tej pory nie komunikowała się aktywnie w internecie.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane