REKLAMA
REKLAMA

Inka prowadzi kampanię wizerunkową w sieci

Autor: Media&Marketing 24 listopada 2010 11:42

Inka prowadzi kampanię wizerunkową w sieci

Osią kampanii "Chwiliżanki" jest strona www.chwilizanki.pl.

REKLAMA

Chwiliżanki to albumy ze wspomnieniami tworzone przez konkursowiczów, którzy co tydzień mają szansę na nagrody. Poza konkursem trwa także kampania odsłonowa oraz działania w serwisach społecznościowych.

Inka to znana już od 40 lat kawa zbożowa. Jest popularną alternatywą dla zwykłej kawy, wyróżnia ją m.in. brak kofeiny i niskokaloryczność. To także wysoko rozpoznawalna polska marka, która jednak do tej pory nie komunikowała się aktywnie w internecie.

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA