Innowacyjny salon obuwniczy w Manufakturze

Autor: www.dlahandlu.pl 12 września 2012 09:28

Nowoczesny salon Symbiosis o powierzchni 124 mkw został otwarty 8 września. - To pierwszy salon obuwniczy w Polsce, który serwuje klientom kawę. - Postanowiliśmy przenieść klimat i atmosferę domowości - na przykład salonu lub pokoju wypoczynkowego. Kto powiedział, że wymarzonych butów Lacoste, Timberland, Ecco i Tommy Hilfiger nie można kupować z perspektywy fotela, delektując się smakiem mocnego espresso lub delikatnej Latte? - mówi Katarzyna Kamińska-Nobis - dyrektor Departamentu Administracji i Najmu w Marketing Investment Group (właściciel salonów Symbiosis).

- Od dawna zastanawialiśmy się nad stworzeniem konceptu z eleganckim asortymentem obuwniczym. Nowy koncept Symbiosis to efekt pracy naszych projektantów, architektów oraz specjalistów ds. VM. Poszukiwaliśmy nowej jakości dla polskiego salonu obuwniczego. Sofa, fotel, kawa, rozmowa o aktualnych trendach w przyjemnym towarzystwie oraz stylowym otoczeniu oznacza podniesienie poprzeczki. Nad projektem pracowaliśmy kilka miesięcy. Obecnie posiadamy 4 salony Symbiosis, planujemy także kolejne otwarcia - mówi Andrzej Osika z Zarządu Marketing Investment Group, właściciela salonów Symbiosis.


Za wystrój odpowiada Dział Techniczny MIG oraz specjaliści ds. VM. W salonie Symbiosis znajdują się takie marki obuwia jak Lacoste, Timberland, Ecco i Tommy Hilfiger.

Właścicielem wszystkich salonów Symbiosis jest Marketing Investment Group, właściciel sieci salonów Sizeer, 50 style oraz Umbro, wyłączny dystrybutor marek Timberland, Lotto, New Era oraz linii obuwniczych Lacoste i Head.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane