REKLAMA
REKLAMA

Inteligentny Comarch Retail Showroom na Stadionie Narodowym

Autor: Comarch 16 września 2014 09:18

Premiera najnowszego rozwiązania Comarch z zakresu Internetu rzeczy, eksperci branży i analityk firmy badawczej Gartner, przyszłe trendy, Comarch Retail Showroom, to tylko część z niespodzianek czekających gości konferencji Comarch Retail Show 2014. Największe wydarzenie branży retail odbędzie się 21 października 2014 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie. Bezpłatna rejestracja jest możliwa już dziś na stronie: retail2014.comarch.pl

REKLAMA


Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane innowacyjne i gotowe do wdrożenia rozwiązania technologiczne i organizacyjne dla branży handlu detalicznego.
Istotnym elementem wydarzenia będzie premierowa prezentacja najnowszego rozwiązania Comarch z zakresu Internetu rzeczy. Wszystko to odbędzie się w niestandardowej oprawie oraz na multimedialnym stoisku Comarch Retail Showroom. Każdy obecny będzie miał możliwość przeniesienia się do sklepu przyszłości i zobaczenia jak dziś w praktyce może wyglądać funkcjonowanie nowoczesnego sklepu.
Konferencja będzie także dobrą okazją dla uczestników do dyskusji na temat perspektyw branży retail na najbliższe miesiące i lata. Co więcej, odbędzie się spotkanie z ekspertami, podczas którego uczestnicy będą mogli dowiedzieć się więcej o najlepszych międzynarodowych praktykach biznesowych wykorzystywanych w branży retail. Prelegenci podczas swoich wystąpień skoncentrują się przede wszystkim na konkretnych narzędziach wspierających biznes takich jak: rozwiązania do zarządzania siecią sprzedaży oraz rozwiązania lojalnościowe oparte o grywalizację. Na konferencji wystąpi m.in. analityk firmy badawczej Gartner.
Comarch Retail Show to druga edycja największej konferencji. Pierwsza odbyła się w 2010 roku w Złotych Tarasach i prezentowała sklep przyszłości.
Comarch Retail Show 2014 jest wydarzeniem skierowanym do osób decyzyjnych i operacyjnych, w tym prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, IT, marketingu, sprzedaży, operacyjnych oraz pozostałych osób mających wpływ na rozwój biznesu.
Organizatorem wydarzenia jest największy polski producent oprogramowania do zarządzania, w tym oprogramowania dedykowanego sieciom sprzedaży detalicznej, krakowska firma Comarch. Od 1993 pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności oraz w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań. Posiada ogromne doświadczenie w branży retail za sprawą zrealizowanych projektów dla największych polskich i światowych marek. Z oprogramowania Comarch korzysta kilkadziesiąt tysięcy firm na całym świecie, w tym m.in. Auchan, SCOTCH&SODA, Heavy Duty, Metro Group, Yves Rocher.
Szeroki zakres oferty Comarch w obszarze oprogramowania wspierającego zarządzanie obejmują systemy klasy m.in. ERP, CRM, oprogramowanie lojalnościowe, systemy do zarządzania marketingiem, grywalizację , systemy wsparcia sprzedaży oraz zarządzania i elektronicznej wymiany dokumentów. Ważnym aspektem jest również przygotowanie odpowiednich narzędzi Business Intelligence pozwalających analizować dane w każdej z wymienionych powyżej kategorii.
Comarch Retail Show 2014 rozpocznie się o godz. 10.00, we wtorek 21 października 2014 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Obowiązkowa, bezpłatna rejestracja uczestników i program wydarzenia odbywa się poprzez dedykowaną stronę Internetową>> http://retail2014.comarch.pl/

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA