Interaktywna gra w nowej kampanii Heinekena

Autor: wirtualnemedia.pl 16 września 2016 10:41

Na nową kampanię Heinekena o nazwie „Heineken GoPlaces” składa się reklamowy spot oraz przygotowana przez markę specjalna strona internetowa dostępna także w polskiej wersji - czytamy na Wirtualnemedia.pl.

W nowej reklamie Heineken prowadzi z odbiorcą interaktywną grę w formie hipotetycznej rozmowy rekrutacyjnej. W zależności od udzielanych odpowiedzi różnie opowiada o sobie i swoich produktach.

Na witrynie użytkownik znajdzie interaktywną grę z Heinekenem, w której występuje w roli kandydata do pracy w firmie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane