Interaktywna kampania outdoorowa drogerii Rossmann

Autor: Marketing przy kawie 6 lutego 2015 09:52

Rozpoczęła się interaktywna kampania outdoorowa supermarketów drogeryjnych Rossmann. W jej ramach internauci mogą tworzyć kartki walentynkowe, które następnie zostaną zaprezentowane na ekranach LED.

Dzięki aplikacji firmy MyLED marka umożliwia tworzenie kartek dla ukochanych osób i złożenie życzeń w przestrzeni miasta. Na stronie Rossnet.pl uczestnik zabawy może wgrać zdjęcie z dedykacją oraz wybrać miasto, w którym ekrany LED wyświetlą jego walentynkę w czasie rzeczywistym. Autor kartki zostanie poinformowany drogą e-mailową o dokładnym miejscu i godzinie emisji jego życzeń.

 

Interaktywna kampania potrwa do 14 lutego. W tym dniu na ekranach będą wyświetlane najciekawsze życzenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8133

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane