REKLAMA
REKLAMA

Interaktywna reklama citylight marki Princessa

Autor: wirtualnemedia.pl 3 lutego 2016 14:47

W ramach kampanii promującej wafelki Princessa na jednym z przystanków we Wrocławiu zainstalowano interaktywną reklamę citylight - podają Wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Z reklamy na przystanku rozlegał się damski głos komentujący żartobliwie sytuację osób czekających na autobus. Jednocześnie na ekranie wyświetlano chmury ze skierowanymi do nich stwierdzeniami.

Na koniec czekający byli pytani, czy chcą poczęstować się wafelkami Princessa, po czym podjeżdżał motocyklista i je wręczał.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA