Intermarché reklamuje marki własne

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2010 09:23

W telewizji rozpoczęła się kampania marek własnych sieci Intermarché.

Startująca właśnie kampania Intermarché reklamuje marki własne tej sieci, podkreślając, że otrzymały one certyfikat jakości „Selection", a są przy tym tańsze od markowych produktów. Wykorzystywane w akcji spoty pokazują klientów, których postawy zakupowe w zabawny sposób opisuje symbolizujący Intermarché muszkieter.
W ramach akcji - której kolejne odsłony potrwają do końca czerwca - reklamy są emitowane w największych kanałach telewizyjnych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane