Intermarche buduje portal do zarządzania produktami marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 2 grudnia 2014 10:34

Intermarche buduje portal do zarządzania produktami marki własnej

Sieć supermarketów spożywczych Intermarché podpisała umowę partnerską z Trace One, oferującym rozwiązania w dziedzinie platform współpracy skierowanych do dystrybutorów i producentów działających w sektorze FMCG. Celem porozumienia jest wdrożenie portalu do kompleksowego i przejrzystego zarządzania produktami marki własnej w Intermarché.

Portal Trace One umożliwi sieci Intermarché wydajniejsze zarządzanie procesami wytwarzania produktów marki własnej, począwszy od dostosowania receptury do wymogów nałożonych przez sieć, poprzez wybór rodzaju opakowania, pojawienia się produktów w sprzedaży. Grupa Muszkieterów liczy również, że platforma pomoże jej we wzmocnieniu oferty produktów marki własnej przy jednoczesnym przyspieszeniu procesu ich wdrażania. Zostanie ona uruchomiona jeszcze w tym roku.

- Nasze szczególne zainteresowanie wzbudziła przede wszystkim szeroka rzesza dostawców już współpracujących z Trace One, dzięki czemu będziemy mogli utrzymywać kontakty z liczną grupą europejskich dystrybutorów. Dla naszych klientów oznacza to większą gamę towarów dostępnych w naszych sklepach oraz skrócony czas wdrażania wybranych towarów do sprzedaży - zaznacza Daniel Prałat, dyrektor generalny Dyrekcji Handlowej sieci Intermarché.

Poprzez użycie uniwersalnego narzędzia Trace One przeznaczonego dla dystrybutorów i producentów współpracujących z Intermarché, proces jakościowy sieci zostanie znacząco usprawniony. Ponadto Trace One ma wspólny format dla wszystkich kontrahentów, co ze zmniejszonym o połowę czasem koniecznym na podpisywanie specyfikacji towarów będzie stanowić istotne ułatwienie w tworzeniu i dostosowywaniu nowej gamy produktów marki własnej do potrzeb klientów sieci Intermarché.

- Jest to odpowiedź na stale rosnące wymagania konsumentów, zarówno jeżeli chodzi o jakość produktów, jak i dostarczanie dokładnych informacji o towarach - dodaje Witold Tumielewicz, właściciel supermarketu Intermarché w Kórniku, nadzorujący projekt w ramach Grupy Muszkieterów w Polsce

Aktualizowanie na bieżąco składów, zgodnie ze zmieniającymi się wytycznymi i regulacjami dotyczącymi żywności, zapewnia wysoką ochronę konsumenta. Transparentność całego procesu produkcyjnego osiągniętego poprzez gromadzenie wszystkich istotnych danych dotyczących wytwarzanych artykułów umożliwi pełną identyfikowalność wszystkich składników na każdym etapie.

Platforma Trace One działa już w innych krajach, w których obecni są Muszkieterowie, w Belgii, Portugalii oraz we Francji. Trace One jest obecnie wykorzystywana także przez ponad 20 000 producentów towarów na całym świecie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane