Intermarche chce dotrzeć z ofertą do dzieci

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 26 marca 2012 10:43

Intermarché kontynuuje działania skierowane do rodzin. Głównym filarem komunikacji są brand heroes marki - Zigosy, dla których powstała specjalna strona internetowa oraz fan page na Facebooku.

Zigos Klub tworzy pięć Zigosów, fikcyjnych postaci z kosmosu, które przybyły na Ziemię by uczyć, jak żyć zdrowo, wesoło i ciekawie. Postacie te są osią komunikacji prorodzinnej, wokół której obudowana jest cała kampania Zigos Klub offline i online.

Działania promocyjne offline skupiają się na komunikowaniu idei oraz produktów związanych z Zigosami w sieci sklepów Intermarché. Są to: POS-y, „Magazyn Odkrywców" - bezpłatny kwartalnik dla dzieci i rodziców - oraz konkursy.

W przypadku kampanii promocyjnej w internecie, Intermarché zrealizowało działania dwutorowo, tj. kierując komunikat do dzieci poprzez specjalnie przygotowaną stronę internetową z grami i zabawami oraz poprzez działania skierowane do rodziców, czyli artykuły poradnikowe (webPR) oraz fan page na Facebooku Zigos Klub Strefa Rodzica.

W bieżącym roku Intermarche planuje kontynuację rozpoczętych działań, zarówno jeśli chodzi o stałą promocję strony www dla dzieci, jak też prowadzenie działań Web PR oraz komunikacji z rodzicami na Facebooku.

Kampanię w Internecie w 2011 roku, w zakresie reklamy w Google, działań webPR oraz social media, przeprowadziła dla Intermarche grupa marketingu internetowego BrainJuice Group. W bieżącym roku współpraca w zakresie działań online będzie kontynuowana.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10870

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane