Intermarche: Chcemy odmitologizować pojęcie dyskontowej ceny

Autor: Franchising.pl 19 września 2013 09:29

Na przestrzeni ostatnich lat o 6 proc. wzrosły udziały rynkowe supermarketów, oraz o 9 proc. dyskontów. To oznacza, że są to najbardziej dynamiczne i perspektywiczne formaty na rynku - mówi Janusz Bartkowiak, członek zarządu Grupy Muszkieterów, w wywiadzie dla portalu Franchising.pl

Zdaniem Janusza Bartkowiaka, dyskonty z powodzeniem nawigują w kierunku supermarketów stawiając na jakość oraz wyróżniki w poszczególnych kategoriach produktowych. Dyskonty agresywnie inwestują w wizerunek, reklamę i marketing. Supermarkety z kolei oferują większy wybór oraz tradycyjną obsługę w kategorii produktów świeżych.

- Od dwóch miesięcy w sklepach Intermarché trwa "Wielka Rewolucja Cenowa", gdzie oferujemy klientom produkty w wyjątkowo niskich cenach. Dziś naszym największym wyzwaniem jest odmitologizować pojęcie dyskontowej ceny. Rankingi pokazują, że dyskonty nie zawsze są najtańszymi sieciami na rynku - dodaje przedstawiciel firmy w rozmowie z Franchising.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane