Intermarche inwestuje w aplikację kulinarną

Autor: www.dlahandlu.pl 24 marca 2016 10:34

Intermarche inwestuje w aplikację kulinarną fot. materiały prasowe

Aplikacja „Atelier Intermarché”została stworzona dla wszystkich fanów gotowania oraz dobrego wina, którzy szukają inspiracji w kuchni. Głównym zamysłem projektu jest zachęcenie Polaków do gotowania w domu, a pomóc ma w tym ponad 200 przepisów oraz bogata oferta win, które można do nich dopasować.

Ciekawym rozwiązaniem jest uzależnienie listy przepisów od składników, które już posiadamy w domu lub w koszyku zakupowym. Takie podejście pomoże zmniejszyć koszty zakupów i ograniczyć marnowanie żywności. Aby korzystać z aplikacji, nie trzeba być klientem sieci Intermarché.
„Atelier Intermarché” umożliwia również dopasowanie odpowiedniego rodzaju wina do każdej potrawy oraz sprawdzenie jego ceny.
Atutem aplikacji jest też możliwość przeglądania wszystkich przepisów w trybie offline. Aplikacja pobierana jest wraz z bazą przepisów, w razie potrzeby aktualizowaną przy każdym połączeniu z Internetem. „Atelier Intermarché” dostępna jest zarówno dla urządzeń z systemem Android jak i iOS.
Intermarché to sieć sklepów spożywczych działająca w ramach Grupy Muszkieterów, która liczy obecnie ponad 350 punktów sprzedaży Intermarché i Bricomarché.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane