REKLAMA
REKLAMA

Intermarche inwestuje w nową markę własną - Partyzone

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 11 października 2011 16:34

Intermarche inwestuje w nową markę własną - Partyzone

Marka Partyzone obejmuje produkty tzw. "imprezowe". Pierwszym produktem, który pojawi się na półkach sieci będzie napój gazowany 2L w sześciu wersjach smakowych (cola, citron, lemon, oranżada, pomarańcza i tonik). Marka jest pozycjonowana jako tzw. "półka średnia". Ceny produktów są w przybliżeniu o 20 proc. niższe w odniesieniu do cen liderów rynkowych w danej kategorii.

REKLAMA

Do końca 2011 roku do gamy mają zostać wprowadzone 3 rodzaje chipsów, 3 rodzaje paluszków słonych, 19 rodzajów produktów przemysłowych (szklanki, kieliszki, salaterki, naczynia do dipów), kiełbaski bankietowe oraz szynka z piersi kurcząt.
W 2012 roku przewidziane są prace nad wprowadzeniem pod marką Partyzone produktów alkoholowych, produktów słodkich oraz poszerzanie linii produktów słonych.

Elementem centralnym każdego layoutu produktu jest czarno - biała fotografia przedstawiająca sytuację konsumpcji produktu w imprezowej konwencji. Opakowanie produktu jest odzwierciedleniem aktualnych trendów obowiązujących w zachodnich sieciach. Cechuje się minimalizmem, nowoczesną aranżacją oraz innowacyjną ilustracyjnością. Partyzone otrzyma wsparcie komunikacyjne w postaci materiałów Point of Sale oraz działań online. Osią działań będzie profil na platformie społecznościowej - Facebook.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA