Intermarche inwestuje w rozwój marki własnej

Autor: portalspozywczy.pl 1 kwietnia 2011 19:35

Według Marka Ferugi, prezesa spółki zarządzającej rozwojem supermarketów Intermarché i Bricomarché w trakcie ostatnich kilku lat widać szybko rosnące zainteresowanie klientów markami własnymi sieci. W najbliższym czasie na półkach sklepów Intermarché pojawią się nowe brandy i m.in. niszowe produkty. Powstaną trzy nowe marki i ponad 100 nowych referencji.

- Rosnące ceny żywności będą czynnikiem sprzyjającym rozwojowi marki własnej. Analogicznie do kryzysu gospodarczego, tworzy się sytuacja, w której klient wnikliwiej kalkuluje swoje wydatki na żywność - wyjaśnia Marek Feruga, prezes ITM Polska.
Jego zdaniem klient zwraca uwagę na ofertę alternatywną wobec droższych produktów znanych marek. - Ofertę, która nie uszczupli jego portfela i, co ważne, ma szansę zaspokoić wszystkie oczekiwania zakupowe. Tam, gdzie następuje drastyczna zmiana ceny surowca, liczymy na większe wyróżnienie się. Markę własną chronimy bowiem w sposób szczególny i nawet kosztem utraty rentowności, rekompensujemy podwyżki cen komponentów produktu. Cenę marki własnej podwyższamy dopiero w ostateczności - zapewnia Marek Feruga.
Według przedstawiciela Grupy Muszkieterów z połączenia faktów, że klienci szukają tańszej oferty produktowej z tym, że są oni bardziej świadomi korzyści płynących z zakupu marek własnych, można wnioskować, że udział marki prywatnej będzie miał dogodne warunki do rozwoju.

 Czytaj więcej na serwisie portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane