PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Intermarche inwestuje w rozwój marki własnej

Autor: portalspozywczy.pl 1 kwietnia 2011 19:35

Według Marka Ferugi, prezesa spółki zarządzającej rozwojem supermarketów Intermarché i Bricomarché w trakcie ostatnich kilku lat widać szybko rosnące zainteresowanie klientów markami własnymi sieci. W najbliższym czasie na półkach sklepów Intermarché pojawią się nowe brandy i m.in. niszowe produkty. Powstaną trzy nowe marki i ponad 100 nowych referencji.

- Rosnące ceny żywności będą czynnikiem sprzyjającym rozwojowi marki własnej. Analogicznie do kryzysu gospodarczego, tworzy się sytuacja, w której klient wnikliwiej kalkuluje swoje wydatki na żywność - wyjaśnia Marek Feruga, prezes ITM Polska.
Jego zdaniem klient zwraca uwagę na ofertę alternatywną wobec droższych produktów znanych marek. - Ofertę, która nie uszczupli jego portfela i, co ważne, ma szansę zaspokoić wszystkie oczekiwania zakupowe. Tam, gdzie następuje drastyczna zmiana ceny surowca, liczymy na większe wyróżnienie się. Markę własną chronimy bowiem w sposób szczególny i nawet kosztem utraty rentowności, rekompensujemy podwyżki cen komponentów produktu. Cenę marki własnej podwyższamy dopiero w ostateczności - zapewnia Marek Feruga.
Według przedstawiciela Grupy Muszkieterów z połączenia faktów, że klienci szukają tańszej oferty produktowej z tym, że są oni bardziej świadomi korzyści płynących z zakupu marek własnych, można wnioskować, że udział marki prywatnej będzie miał dogodne warunki do rozwoju.

 Czytaj więcej na serwisie portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane