Intermarche: Osiągnęliśmy dwucyfrowy udział marki własnej w sprzedaży

Autor: portalspozywczy.pl 14 października 2011 16:20

- Tym samym osiągnęliśmy wyznaczony cel. Planujemy, by w perspektywie dwuletniej marki własne zyskały 20 proc. udziału - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Waligórski, rzecznik prasowy Grupy Muszkieterów.

Po osiągnięciu 20-proc. progu, sieć będzie nadal pracować nad zwiększeniem udziału marki własnej w sprzedaży sklepów Intermarche. - Naszym celem jest 30-proc. udział marki własnej w sprzedaży sieci.

Marki własne Intermarche to portfolio składające się z ponad 40 różnych brandów, do wiodących należą: Wiejskie Pyszności, Paturages, Ogród Pyszności, Apta i Saint Eloi.  Asortyment marek własnych Intermarché liczy ok. 1,6 tys. produktów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane