Intermarche porównuje swoją ofertę cenową z konkurencją

Autor: portalspozywczy.pl 13 października 2011 16:41

Sieć Intermarche porównuje swoją ofertę cenową z propozycjami największych operatorów działających na polskim rynku, czyli sieciami Tesco, Real, E.Leclerc, czy Polomarket. Sieć ruszyła z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem „Tanio".

- Podstawą jest pokazanie kwoty oszczędności dla klienta, wynikającej z zakupu określonego produktu w odniesieniu do naszej ceny regularnej lub konkurencji - tłumaczy Krzysztof Waligórski, rzecznik Grupy Muszkieterów.

Nowa ofensywa promocyjna jest także reakcją na pogarszającą się sytuację rynkową i nadchodzącą drugą falę kryzysu. Według przedstawicieli sieci Intermarche, zapoczątkowana w marcu br. kampania reklamowa Intermarche, która budowała przede wszystkim wizerunek jako sklepów oferujących bogatą ofertę produktów świeżych pozwoliła w ciągu ostatnich trudnych miesięcy osiągnąć sieci świetne wyniki. W tym czasie wiele sieci notowało spadki. - Gdy hipermarkety zanotowały w ciągu ostatniego roku spadek obrotów o 2,4 proc, a format supermarketów o 3,6 proc., to obroty naszych placówek pod szyldem Intermarche wzrosły o 6,4 proc. - mówi Krzysztof Waligórski.
Obroty sklepów Intermarche w Polsce w okresie styczeń-wrzesień 2011 wyniosły 2,45 mld zł i były o ponad 18 proc. wyższe niż w tym samym czasie rok wcześniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane