REKLAMA
REKLAMA

Intermarche poszerza asortyment marek własnych

Autor: Wiadomości Handlowe 18 kwietnia 2012 09:01

Do końca 2012 roku w sklepach Intermarche zostanie wprowadzonych do sprzedaży ponad 200 produktów z segmentu ekonomicznego - czytamy w Wiadomościach Handlowych.

REKLAMA
Daniel Prałat, dyrektor generalny ITM Polska zapowiada na łamach Wiadomości Handlowych, że jego sieć zaoferuje klientom atrakcyjne jakościowo pozycje w bardzo niskich cenach. Dla części asortymentu oznacza to repozycjonowanie cenowe nawet do 20 proc. w dół.

Na półkach w 170 sklepach Intermarche znaleźć można obecnie ponad 1650 produktów w kilkudziesięciu kategoriach, sprzedawanych pod jedną z około 50 marek własnych sieci.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13902

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA