Intermarche poszerza asortyment marek własnych

Autor: Wiadomości Handlowe 18 kwietnia 2012 09:01

Do końca 2012 roku w sklepach Intermarche zostanie wprowadzonych do sprzedaży ponad 200 produktów z segmentu ekonomicznego - czytamy w Wiadomościach Handlowych.

Daniel Prałat, dyrektor generalny ITM Polska zapowiada na łamach Wiadomości Handlowych, że jego sieć zaoferuje klientom atrakcyjne jakościowo pozycje w bardzo niskich cenach. Dla części asortymentu oznacza to repozycjonowanie cenowe nawet do 20 proc. w dół.

Na półkach w 170 sklepach Intermarche znaleźć można obecnie ponad 1650 produktów w kilkudziesięciu kategoriach, sprzedawanych pod jedną z około 50 marek własnych sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane