Intermarche promuje swoje piekarnie

Autor: dlahandlu.pl 5 marca 2012 16:51

1 marca ruszyła kampania promująca świeże pieczywo prosto z pieca dostępne w supermarketach Intermache. W reklamie sieć kładzie nacisk na wypiekane w sklepie pieczywo marki własnej Reva.

Celem kampanii jest pokazanie jakości i różnorodności asortymentu dostępnego w supermarketach Intermache: od pieczywa tradycyjnego, po francuskie, pieczywo fitness, czy przekąski.
W trakcie kampanii w telewizyjnych blokach reklamowych ukażą się 30 sekundowe spoty prezentujące produkt w atrakcyjnej cenie. Reklama pojawi się między innymi w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, TVN7, Polsat2, Polsat Cafe czy TV4. Wsparciem reklamy telewizyjnej będzie komunikacja w radio RMF FM i lokalnych stacjach radiowych, jak również materiały reklamowe w sklepie (POS), gazetki handlowe, billboardy i internet.

Reklama Intermarche zostanie również wzmocniona komunikacją drugiego atutu sieci, czyli własnych wędzarni. Intermache jako jedyna sieć w Polsce posiada w sklepach własne wędzarnie, w których są wyrabiane i wędzone produkty o tradycyjnym smaku, w oparciu o lokalne receptury.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 190 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarche oraz supermarketami typu „dom i ogród" Bricomarche. W 2011 roku obroty całej Grupy Muszkieterów wyniosły 37 miliardy euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane