Intermarche rozbudowuje segment marek własnych

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 5 lipca 2012 14:34

W odpowiedzi na wzrastające zainteresowanie i popyt na produkty private labels, segment ten jest sukcesywnie rozbudowywany. W 2012 roku w sieci supermarketów spożywczych Intermarché klienci będą mogli kupić 150 nowych produktów marek własnych.

Sukcesywnie zmienia się podejście klientów do marek własnych, którzy jeszcze kilka lat temu postrzegali je jako alternatywę wyłącznie dla osób o mniej zasobnym portfelu. Obecnie udział sprzedaży produktów marek własnych stanowi dwucyfrową wartość w całości sprzedaży sieci.
Coraz bardziej dojrzały rynek konsumencki oczekuje nie tylko produktów o sprawdzonej jakości i w dobrej cenie, ale jest ukierunkowany również na innowacje. 

- Ludzie coraz większą wagę przykładają do oferowanej przez produkty wartości dodanej. Lubią inteligentny humor czy rekomendacje osób powszechnie uważanych za ekspertów w swojej dziedzinie. Stąd nieszablonowe opakowania chipsów Partyzone czy Robert Makłowicz polecający Jaja Eko - mówi Sylwia Piskulska, kierownik marketingu marek własnych.

Jaja Eko to nowość w ofercie Intermarché. Jaja pochodzące od kur z wolnego wybiegu hodowanych w gospodarstwach ekologicznych. Produkowane przez polską fermę hodowlaną - Czachorowski. Ambasadorem produktu jest Robert Makłowicz, doświadczony koneser smaku i podróżnik.

 

Pozostałe produty private labele to marka Partyzone oraz  desery ryżowe Paturages.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane