REKLAMA
REKLAMA

Intermarche rusza z nowym konceptem sklepu i usługą Drive

Autor: dlahandlu.pl 2 października 2014 13:08

Intermarche rusza z nowym konceptem sklepu i usługą Drive

Sieci Intermarché i Bricomarché rozpoczęły prace nad wdrożeniem nowych konceptów sklepów dopasowanych do konkretnych lokalizacji. Spożywcza sieć Grupy Muszkieterów pracuje również nad uruchomieniem sprzedaży internetowej. Testy konceptu Le Drive rozpoczną się za kilka tygodni.

REKLAMA

Od stworzenia ogromnej bazy danych, poprzez dostosowanie oferty do potrzeb swoich klientów i odpowiednią komunikację tej oferty, Grupa Muszkieterów rozpoczyna realizację projektu, którego założeniem będzie personalizacja zakupów. Projekt, który w perspektywie czasu ma przynieść sieciom Intermarché oraz Bricomarché wzrost klientów oraz wzrost sprzedaży, jest jednym z głównych celów sieci. Pieczę nad powodzeniem planu objął Patrick Renault, Prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.

Muszkieterowie wzbogacają gamy produktów dostępne w swoich punktach sprzedaży. W tym roku powiększono ofertę supermarketów Intermarché o 2 tysiące nowych pozycji asortymentowych, które dopasowane są do potrzeb klientów z poszczególnych regionów. Grupa Muszkieterów pracuje także nad wprowadzeniem na polski rynek nowego konceptu supermarketu - Intermarché Super. - Chcemy, aby nasze placówki były jeszcze bardziej dostosowane do oczekiwań i zwyczajów zakupowych klientów, biorąc przy tym pod uwagę specyfikę lokalizacyjną i środowiskową. Chcemy być jeszcze bliżej klienta i jego potrzeb, wzbogacając ofertę i gamę produktową - zaznacza Krzysztof Waligórski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché. Charakterystyką konceptu Intermarché Super będzie nowa aranżacja sklepu, design wnętrza i eskpozycja produktów oraz dedykowane strefy produktowe. W jego ramach dostępna będzie bogatsza oferta produktowa, dostosowana do charakterystyki poszczególnych regionów oraz otoczenia supermarketów. Na sklepowych półkach znajdzie się większa ilość produktów świeżych, regionalnych i lokalnych, lada z wędlinami w własnej wędzarni oraz mięsem z rozbioru na miejscu czy rozbudowana oferta dań gotowych. Supermarkety, które będą budowane od 2015 r. będą powstawać już według nowego konceptu Intermarché. W przyszłym roku rozpocznie się również adaptacja istniejących punktów sprzedaży sieci do nowego formatu.

  • zakupowicz 2014-10-02 22:08:08

    do dziad: Intermarche ma kapitał z Polski - poczytaj sobie, a znak towarowy owszem z Francji. A jak Tobie sieciowe sklepy nie pasują to rób zakupy w polskich sklepikach u Pani Kasi czy Zosi za podwójną cenę - Twoja sprawa.

  • dziad 2014-10-02 20:33:35

    nie pasuja mi ani francuskie entermasze, ani angielskie tesco ani niemieckie lidle

  • zakupowicz 2014-10-02 15:58:11

    do dziad: jak Tobie nie pasują polskie sklepy Intermarche to rób zakupy w angielskim dziadowskim Tesco

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA