Intermarche ruszyło z testami nowego konceptu Intermarche Super

Autor: dlahandlu.pl 18 marca 2015 12:10

Intermarche ruszyło z testami nowego konceptu Intermarche Super

Na początku marca w Poznaniu ruszyły testy nowego konceptu supermarketu Intermarche Super. Przed Wielkanocą testy ruszą jeszcze w dwóch sklepach, w tym w Zielonej Górze. Po Wielkanocy do testów dołączy 6 kolejnych placówek. Na podstawie uzyskanych wyników w III kwartale zostanie podjęta decyzja, które z nowych rozwiązań sprawdzają się najlepiej.

Od IV kw. 2015 do 2018 roku placówki Intermarche będą przechodziły remodeling. W nowym koncepcie będą otwierane też wszystkie nowo powstające sklepy. Budżet przeznaczony na remodeling nie został podany. Jest to jednak kwota, która zostanie wyasygnowana obok 485 mln zł przeznaczonych na 2015 rok na otwarcia nowych placówek.

Założenia nowego konceptu to bogatsza oferta produktowa, dopasowana do charakterystyki poszczególnych regionów i otoczenia supermarketu, w tym szersza oferta produktów świeżych oraz żywności lokalnej i regionalnej, wypiek pieczywa na miejscu, rozbudowany dział cukierni (170 referencji ciast), szeroka oferta produktów wędliniarskich z własnej wędzarni oraz mięs z rozbioru na miejscu, rozbudowana oferta dań gotowych i produktów na wynos (food to go).

W sklepie pojawią się dedykowane strefy produktowe, nowe meble i sposób ekspozycji produktów. W nowym formacie zastosowane zostaną rozwiązania zmniejszające zużycie energii: meble chłodnicze i mroźnicze z zamkniętymi drzwiami bądź pokrywami, urządzenia sterowane elektronicznie z wbudowanymi energooszczędnymi wentylatorami, oświetlenie LED.

Dzięki tym zmianom sieć chce powiększyć grono klientów,  zwiększyć obroty w placówkach i zmniejszyć koszty ich funkcjonowania. Zdaniem przedstawicieli sieci jest to perspektywiczny format, stworzony na lata, który odpowiada na obecne trendy (zainteresowanie  zdrowym stylem  życia i gotowaniem).  Jak podaje prezes Intermarche Krzysztof Waligórski programy telewizyjne o gotowaniu ogląda obecnie 2 mln Polaków.

W ramach projektu wspierającego  sprzedaż w sieci  Intermarche powstał projekt Atelier Intermarche, w ramach którego będzie działała strona z przepisami kulinarmymi Michela Rotha, byłego szefa kuchni w hotelu Ritz i poradami  dotyczącymi ułożenia zastawy, czy doboru wina do potraw.  Ze strony będzie też można ściagnąć aplikację z listą zakupową, produktów potrzebnych do przygotowania danej potrawy,  w tym  marek własnych Intermarche. Sieć liczy,  że projekt ten pozwoli na  zwiekszenie lojalności  zakupowej klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane