Intermarche testuje beacony w swoich sklepach

www.portalspozywczy.pl 20 lipca 2015 20:39

Intermarche testuje beacony w swoich sklepach Beacony pokażą Intermarche, jak klienci poruszają się po sklepie fot. Estimote

Sieć sklepów Intermarche od kilku miesięcy prowadzi testy beacony w jednym ze swoich sklepów w Poznaniu – dowiedział się serwis portalspozywczy.pl. Technologia pozwala na lepsze poznanie klienta, który odwiedza sklepy, a także na zaproponowanie odwiedzającemu sklep konsumentowi spersonalizowanej oferty produktowej i promocyjnej.

Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów wyjaśnia w rozmowie z serwisem portaspozywczy.pl, że decyzja o testach związanych z wprowadzeniem beaconów wiąże się nie tylko z usługami i promocjami, które Intermarche może dostarczyć klientowi, ale także chęcią lepszego poznania samego klienta, w tym np. ścieżek jakimi porusza się on w sklepach należących do sieci.

Szef Grupy Muszkieterów widzi także duży potencjał sprzedażowy beaconów, które pozwalają na zaoferowanie klientowi konkretnej, bardzo spersonalizowanej oferty handlowej i promocyjnej.

więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ekonsulting 2015-07-22 20:37:48

    Artmetic.pl serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych start-upami IT oraz rozwojem technologii beaconów na potrzeby własnej firmy :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane