Intermarche testuje usługę Le Drive

Autor: Wiadomości Handlowe 9 marca 2015 13:13

W poznańskim supermarkecie Intermarche trwają testy usługi Le Drive - chodzi o odbieranie w sklepie towarów zamówionych wcześniej przez internet. Do końca 2015 r. nowy koncept ma być wdrożony w dwóch innych placówkach francuskiej sieci - informuje www.wiadomoscihandlowe.pl.

Wiele wskazuje na to, że skoncentrowanie się Muszkieterów na rozwoju Le Drive opóźni, zapowiadany na 2015 rok, debiut nad Wisłą miejskiego formatu Intermarché Express - chodzi o placówki typu convenience o powierzchni od 700 do 1000 mkw. Koncept ten bardzo dobrze przyjął się we Francji, gdzie tylko w minionym roku ruszyło blisko 60 miejskich sklepów - informuje serwis www.wiadomoscihandlowe.pl.

Według wcześniejszych założeń w br. planowane było uruchomienie w Polsce kilkunastu supermarketów Intermarché Express. Miałyby one powstać w dużych miastach, m.in. w Warszawie i Poznaniu. Centrala francuskiej sieci zapowiada na 2015 rok otwarcie 50 sklepów Intermarché i Bricomarché. W kolejnych latach tempo ekspansji ma jeszcze wzrosnąć do około 80 nowych placówek rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11124

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 281544

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane