Intermarche wprowadzi do sklepów 200 produktów marki własnej

www.portalspozywczy.pl 24 kwietnia 2014 14:59

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć Intermarche będzie mocno rozwijać marki własne. Ich liczba na półkach francuskiej sieci supermarketów wzrośnie w 2014 r. z 1800 do 2000. Tym samym, operator chce wprowadzić do sprzedaży 200 produktów private label.

Obecnie marki własne generują 20,5 proc. obrotów sklepów Intermarche w Polsce. - Ten udział będzie systematycznie wzrastał. W tym roku wprowadzimy 200 nowych produktów. Pracujemy także nad poprawą jakości wyrobów private label, które już mamy w ofercie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Waligórski, prezes dyrekcji handlowej Intermarche.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • wójt 2014-05-03 17:25:56

    jaja własne czyli spleśniałe - takie były na święta więcej tam nie pójde

  • badziewiak 2014-04-25 09:15:30

    najbardziej badziewne marki własne na rynku

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane