Intermarche wprowadzi kartę lojalnościową na przełomie 2013/14 r.

www.portalspozywczy.pl 26 czerwca 2012 08:36

Grupa Muszkieterów, do której należą sieci supermarketów Intermarche i Bricomarche przeprowadziła w swoich polskich sklepach testy karty lojalnościowej. Wdrożenie projektu w placówkach sieci nastąpi dopiero na przełomie 2013/2014 roku.

- Wyniki testów nie są jednoznaczne. Aktualnie modyfikujemy program. Karta zostanie wprowadzona w momencie, w którym będziemy mieli pewność, że jest to dla naszych klientów oraz dla nas dobre rozwiązanie. Mogę powiedzieć, że najwcześniej będzie to przełom 2013/2014 - mówi Marek Feruga, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.
Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 170 supermarketów Intermarché i 82 sklepu typu „dom i ogród" Bricomarché. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 8 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach. W 2011 roku obroty całej Grupy Muszkieterów wyniosły 37 mld euro. Sieć to ponad 3,5 tys. sklepów, 3 tys. niezależnych przedsiębiorców i 130 tys. pracowników.
W Polsce Grupa zatrudnia ponad 10 tys. osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane