PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Intermarche wprowadzi nowe marki własne do sprzedaży

Autor: portalspozywczy.pl 7 maja 2011 08:16

W najbliższym czasie Intermarche planuje zracjonalizować protfolio marek i ulepszać produkty, które ma w stałej ofercie. - Zamierzamy obserwować upodobania konsumentów i wsłuchiwać się w ich oczekiwania. Wiodącymi produktami w tej mierze pozostaną produkty świeże, które są i będą wizytówką naszej sieci - wyjaśnia Sylwia Pikulska, przedstawicielka Intermarché.

Sieć planuje także wprowadzić nowości pod marką własną. - Pojawią się nowe brandy i produkty, które odpowiedzą na niszowe zapotrzebowania klientów. Powstaną trzy nowe marki i ponad 100 nowych referencji - mówi Sylwia Piskulska. I dodaje: - Planujemy, by w perspektywie kilkuletniej marki własne zyskały 20 proc. udziału w sprzedaży.
Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 163 supermarkety Intermarche oraz 75 sklepów Bricomarche jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2010 r. jej obroty przekroczyły 3,61 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane