REKLAMA
REKLAMA

Intermarche zmienia strategię reklamową, sieć położy nacisk na tanie produkty

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 24 października 2011 14:47

6. października ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej supermarketów Intermaché „Świeżo i Tanio". W pierwszym półroczu w reklamie były podkreślane największe atuty sieci, do których należą: własna wędzarnia, własny rozbiór mięsa, własny wypiek, duży wybór świeżych owoców i warzyw. Teraz jest kładziony nacisk na tanie zakupy, które można zrobić w Intermaché.

REKLAMA

W trakcie kampanii ukażą się 30 oraz 15 sekundowe spoty prezentujące produkt w atrakcyjnej cenie. Spoty mają ukazać Intermarché, jako sieć, w której klienci mogą kupować taniej niż u konkurencji.

W ramach kampanii Intermarché zmieniło również grafikę swojej gazetki na bardziej dyskontową, prezentującą kwoty oszczędności dla klientów, wynikające z zakupu określonego produktu (w odniesieniu do ceny regularnej Intermarché lub konkurencji)


Wszystkie spoty reklamowe dostępne będą w portalu YouTube na oficjalnym kanale Grupy Muszkieterów.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 190 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród" Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 168 supermarketów Intermarché oraz 78 sklepów Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2010 r. jej obroty przekroczyły 3,61 mld zł.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA