PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Intermarche zwiększa obecność w mediach - 2,7 mln zł na reklamę w TV. Lidl - 5,1 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 6 września 2012 10:46

Po raz pierwszy od około roku w zestawieniu TOP 10 marek, które najwięcej wydają na reklamę w telewizji znalazło się Intermarche. Według wyliczeń ABG Nielsen na podstawie cenników stacji telewizyjnych, Intermarche wydało 2,7 mln zł. Na liście znalazła się również marka Lidl z wydatkami ponad 5 mln zł, która kontynuuje kampanię reklamową z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.

Łącznie w okresie od 27.08.2012 do 02.09.2012 na reklamę żywności w telewizji przeznaczono 64 846 243.80 zł czyli najwięcej ze wszystkich sektorów rynku.

Jak ostatnio pisaliśmy według danych Kantar Media opracowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl w I półroczu br. utrzymała się tendencja wzrostowa wydatków reklamowych super- i hipermarketów. Do stycznia do czerwca br. wyniosły one bowiem (bez uwzględniania internetu) prawie 375 mln zł, czyli 30 proc. więcej niż przed rokiem. Natomiast w całym ub.r. te budżety wyniosły 617 mln zł, czyli 36 proc. więcej niż rok wcześniej, a w 2010 roku zwiększyły się w skali roku aż o 45 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane