Intermarche zwiększy udział marki własnej do 21 proc.

www.portalspozywczy.pl 26 czerwca 2015 09:18

W tym roku planujemy zwiększyć udział marki własnej w sprzedaży do 21 proc. - mówi Krzysztof Waligórski. Jednocześnie dodaje, że w 2014 r. udział produktów pod marką własną w sprzedaży sieci wyniósł 20,4 proc. – mówi Krzysztof Waligórski, prezes Intermarche.

Krzysztof Waligórski podkreśla, że we Francji maksymalna sprzedaż produktów pod marką własną w sklepach Intermarche osiąga poziom 30 proc. - To pokazuje możliwości rozwoju produktów private label w polskich sklepach naszej sieci – mówi prezes Intermarche.

 

 

Czytaj więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane