REKLAMA
REKLAMA

Intermarche zwraca się ku większym miastom

Autor: dlahandlu.pl/KPMG 1 lipca 2015 14:03

- Stopniowo przenosimy ekspansję z małych miejscowości do miast. Tam konkurencja jest jeszcze większa, a lokalizacji brakuje, ale dzięki odpowiedniemu podejściu wciąż można się rozwijać. I tu pojawia się kwestia multiformatowości. I nie chodzi wyłącznie o różnicowanie powierzchni sklepów, ale także dostosowywanie oferty do lokalnych wymagań w granicach pozwalających na skuteczne zarządzanie siecią jako całością - tłumaczy Daniel Prałat, dyrektor generalny Intermarche, w komentarzu do raportu KPMG "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce".

REKLAMA

Jak zauważa Prałat, ambitne plany, które sieci realizowały w ostatnich latach, zderzyły się teraz z rzeczywistością. - Start nowych sklepów jest coraz trudniejszy, coraz większym wyzwaniem jest znalezienie atrakcyjnej lokalizacji, która jednocześnie pasuje do formatu sieci, i przekonanie konsumenta do kolejnego marketu, który przybył w okolicy - podkreśla Prałat.

Dyrektor generalny Intermarche sądzi, że naturalnym rozwiązaniem są więc z jednej strony przejęcia, a z drugiej - eksplorowanie dla sieci nowych regionów i większa elastyczność formatu w stosunku do dostępnych lokalizacji.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA