REKLAMA
REKLAMA

Intermarche zwycięża w badaniu Nielsena

Autor: pr 17 października 2011 14:36

Według badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen wynika, że Intermarché utrzymało pozycję lidera, wśród sklepów, w których warto robić zakupy. W porównaniu z ubiegłym rokiem ilość respondentów, którzy wymienili na pierwszym miejscu Intermarché wzrosła o 7 proc. Odsetek osób, które odwiedziły Intermarché kiedykolwiek i zrobiły w tym sklepie zakupy, przekracza 90 proc. i rośnie rok do roku.

REKLAMA

W miastach gdzie znajdują się supermarkety Intermarché sieć cieszy się największym stopniem znajomości w porównaniu do wszystkich innych sieci.
W kategorii supermarketów Intermarché wyróżnia się bliskością sklepu, a także dobrą jakością produktów oraz niskimi cenami.
Natomiast na tle dyskontów atutami Intermarché są szeroki asortyment, „bliskość" oraz „dobra jakość produktów".

Jeśli chodzi o rozpoznawalność marek własnych sieci, to nastąpił bardzo znaczący wzrost w porównaniu z badaniem z ubiegłego roku. Dodatkowo ponad połowa respondentów deklarujących znajomość jakiejkolwiek marki własnej, zna markę Apta, która obejmuje swym zasięgiem detergenty, produkty do prania, sprzątania oraz ręczniki papierowe. Drugą w kolejności wskazywaną marką jest Paturages, która obejmuje mleko, sery, jogurty i tłuszcze żółte produkowane w najlepszych polskich mleczarniach.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA