Internauci doceniają sieć Żabka za ofertę alkoholową

Autor: Puls Biznesu 23 lipca 2013 14:17

Sieć należąca do Mid Europa Partners wyprzedziła w zbieraniu pozytywnych komentarzy od konsumentów w internecie Lidla i Kaufland, które klienci lubią za marki własne i tygodniowe promocje tematyczne - wynika z raportu „Wizerunek supermarketów w sieciach społecznościowych” przygotowanym dla „Pulsu Biznesu”.

W raporcie przeanalizowano ponad 4,1 tys. komentarzy internautów na temat 16 największych ogólnopolskich sieci sklepów.

W tym czasie trzema najpopularniejszymi - czyli najczęściej komentowanymi - sieciami sklepów wśród internautów były: Tesco, Biedronka i Lidl, najrzadziej dyskutowano natomiast o francuskim E.Leclercu.

To jednak nie te sieci zebrały proporcjonalnie najwięcej pozytywnych opinii - tu wygrała Żabka. Z analizy treści komentarzy, dokonanej przez zespół Replise, wynika że sieć zawdzięcza to w dużej mierze szerokiej ofercie piwa i promocjom obejmującym asortyment alkoholowy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ... 2013-07-23 15:50:22

    No i co z tego? Przecież wiadomo, że 3/4 komentarzy w internecie pisanych jest na zlecenie i za pieniądze dużych firm. Czasy wiarygodnych komentarzy pisanych przez zwykłych konsumentów skończyły się dawno temu.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane