Internauci korzystający z Facebooka najczęściej wybierają Lidl, Tesco i Biedronkę

Autor: pr 18 grudnia 2014 14:54

Trwa przedświąteczna gorączka zakupowa. Także na Facebooku internauci szukają najlepszych ofert i zbierają opinie o tym co warto kupić. Catvertiser, aplikacja do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku, przeanalizowała preferencje Polaków. Wynika z nich, że to panie częściej chodzą na zakupy i chętniej przyznają się do wydawania pieniędzy w sieci.

Powodzeniem wśród użytkowników największej platformy społecznościowej świata cieszą się mniejsze sklepy (butiki), dystansując duże centra handlowe i supermarkety. Tak wynika z danych uzyskanych na podstawie zainteresowań deklarowanych przez użytkowników Facebooka.
Internauci korzystający z serwisu społecznościowego najczęściej wybierają Lidl, Tesco i Biedronkę. Aby oszczędzić szukają głównie wyprzedaży i zakupów grupowych.
Badanie przeprowadzone zostało 15 grudnia na podstawie deklaracji 12,6 mln użytkowników Facebooka.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • skrzynek 2014-12-19 16:44:45

    Kompletna bzdura bo ja rzaem z żoną wielkim łukem omijamy te przybytki podróbek i nie polskiego towaru

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane