Internauci krytykują Biedronkę za akcję "Testujemy"

Autor: wirtualnemedia.pl 17 kwietnia 2014 08:40

Internauci krytykują akcję konsumencką „Testujemy”, w której klienci Biedronki mogą wybierać, jakie produkty pojawią się w ofercie sieci sklepów - podają wirtualnemedia.pl

Na facebookowym fanpage'u klienci opisują, jak nie udało im się zarejestrować z powodu przeciążenia serwisu.
Firma informuje, że podczas rejestracji do pierwszego testu odnotowano ponad 10 tys. połączeń ze stroną na sekundę, a 500 osób, które testuje produkty zarejestrowało się w trakcie pierwszych dwóch minut. Sieć dyskontów przyznaje, że w wyniku dużego zainteresowania internautów nastąpiło przeciążenie serwerów, co spowodowało trudności w dostępie do serwisu.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane