REKLAMA
REKLAMA

Internauci robią zakupy najczęściej w dyskontach

Autor: dlahandlu.pl 17 stycznia 2012 11:07

Jak wynika z sondażu portalu gazeta.pl przeprowadzonego wśród blisko 6 tys. internautów, najpopularniejszą siecią handlową, w której internauci robią zakupy jest Biedronka (blisko 1800 oddanych głosów).

REKLAMA

Oznacza to, że 30 proc. pytanych wybiera Biedronkę na swoje zakupy. Na drugim miejscu znalazł się Lidl z 25 proc. udziałów i ponad 1500 oddanymi głosami. Oznacza to, że prawie 50 proc. biorących udział w głosowaniu na swoje zakupy wybiera sklepy dyskontowe.

Zwłaszcza, że kolejne pozycje to inna sieć (13 proc. udziałów, blisko 800 głosów), następnie na 4 miejscu Tesco z 9 proc. udziałów i 546 głosami, Carrefour z 7 proc. i 424 głosami i sklepy osiedlowe , cieszące się taką samą popularnością. Na kolejnym miejscu znalazł się Real z 6 proc. udziałów i 340 głosami.

Tak duży dystans między dyskontami a kolejnymi sieciami handlowymi pokazuje, że stały się one pierwszym wyborem konsumentów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA