Internauci w spocie chipsów marki Lay's

Autor: media2.pl 30 kwietnia 2014 09:26

Marka Lay`s skorzystała z idei crowdsourcingu przy tworzeniu spotu reklamowego, zapraszając fanów do pokazania, jak smakują codzienne przyjemności z Lay's - podaje serwis media2.pl.

Światło dzienne ujrzał spot marki Lay's, który zmontował Xawery Żuławski, znany polski reżyser i scenarzysta. Do jego powstania przyczyniło się 135 reżyserów - fanów Lay's, którzy zdecydowali się wziąć udział w organizowanym przez markę konkursie "Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay's".
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane