Internauci wskazali, że w sprzedaży powinno zostać piwo Żywiec Białe

Autor: dlahandlu.pl 23 czerwca 2014 12:29

W ramach głosowania internautów spośród trzech propozycji piw Żywca: Bock, Marcowe i Białe do sprzedaży trafi piwo Białe. Akcji towarzyszyła zintegrowana kampania marketingowa.

Na Białe głos oddało 55 proc. internautów, na Marcowe oddano 26% głosów, a na Bocka - 19%.

W telewizji emitowane były spoty zachęcające do głosowania oraz winiety stworzone we współpracy z Discovery, prezentujące historie poszczególnych wariantów. Dodatkowo, na potrzeby akcji zostały przygotowane kreacje internetowe i prasowe oraz na nośniki OOH. W miejscu styku z marką pojawiły się dedykowane materiały POS, w tym m.in. koszyczki na cztery piwa, plakaty, naklejki oraz zawieszki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane