Internet coraz ważniejszy dla Grupy CDRL

Autor: pr 3 grudnia 2015 09:19

W listopadzie spółka CDRL zwiększyła sprzedaż w polskich sklepach o 6 proc. rok do roku do 8,63 mln zł. Bardzo dynamicznie wzrosły przychody ze sprzedaży internetowej, które w Polsce wyniosły 859 tys. zł i były o 165 proc. wyższe niż zanotowane przed rokiem - poinformowała spółka.

- Internet staje się dla nas coraz ważniejszym kanałem sprzedaży. To również efekt naszej pracy i wdrożenia nowej wersji sklepu coccodrillo.eu – powiedział prezes Marek Dworczak.

Nowy sklep umożliwił spółce sprawne obsługiwanie większej liczby klientów, a także prowadzenie zaawansowanych akcji promocyjnych. CDRL planuje otwieranie kolejnych wersji językowych swojego serwisu internetowego.

Od początku roku, przychody ze sprzedaży internetowej w Polsce, wzrosły o 36 proc. Taka dynamika to efekt I połowy roku, kiedy trwały jeszcze prace nad nową wersją e-sklepu. Dla porównania, w październiku dynamika wzrostu wyniosła 131 proc., by w listopadzie wzrosnąć do 165 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej w polskich sklepach, liczone narastająco od początku roku, wyniosły już 109,42 mln zł i były o 16 proc. wyższe niż osiągnięte w analogicznym okresie poprzedniego roku.

W listopadzie spółka podała wyniki finansowe za trzy kwartały tego roku. W tym okresie przychody Grupy wyniosły 132,41 mln zł wobec 117,75 mln zł w analogicznym okresie 2014 r., a zysk netto wzrósł o 9,49% do 10,81 mln zł.

Na koniec III kwartału spółka miała łącznie 353 punkty handlowe w krajach Unii Europejskiej. Polska jest największym rynkiem dla spółki, ale marka Coccodrillo jest znana również innych krajach, w tym takich jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Poza UE sieć liczy 77 punktów handlowych typu „shop in shop” oraz salonów monobrandowych.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane