REKLAMA
REKLAMA

Internetowa kampania marki Durex

Autor: Marketing przy kawie 30 stycznia 2015 10:10

Rozpoczęła się internetowa kampania „Dojdźcie wspólnie", promująca prezerwatywy Durex Performax Intense. W jej ramach na podstawie wskazanych cech i faktów tworzone są wiersze.

REKLAMA
Zabawa odnosi się do naturalnych różnic pomiędzy partnerami. Mechanizm online tworzy wiersze na podstawie wskazanych przez internautę odpowiedzi na pytanie „Co cię kręci?". Puenta rymowanek sugeruje, że te drobne różnice nie są ważne, bo Durex Performax Intense umożliwi kochankom zgranie się.

 

 

Generator rymowanek dostępny jest na stronie www.performaxintense.durexmowi.pl. Kampanię, która potrwa do końca lutego, przygotowała agencja K2.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA